10 TING DU IKKE KAN UNDVÆRE TIL BABY

BACK IN BUSINESS

miumiu

Tilbage i mit gamle tøj. Næsten. I hvert fald i mine gamle bukser. Og den slags er lidt en sejr i sig selv, efter sådan en lang og træls barsel, hvor man mestendels har ligget på langs i sidste halvdel med bækkenløsning og kronisk slikskål på maven. Og i min grå ternede herre-blazer. Jeg har skabet fuld af blazere, har jeg erfaret. Det er der en simpel grund til: de kan bruges til alt. Med sneakers og grove støvler bliver de nedtonet cool, mens de med en lille hæl bliver lidt mere business.

Ikke nok med at jeg kan komme tilbage i mit gamle tøj ( selvom jeg stadig har nogle graviditets-kilo siddende, som der nok skal arbejdes lidt mere for), så har jeg også foræret mig selv et par nye støvler. Klassiske og samtidig lidt knaldede, idet de har blå snuder. Det kan jeg ret godt lide; Kombinationen mellem det klassiske og lidt damede – og så det ungdommeligt, lidt skæve touch med de blå snuder. Bedstemor And møder Businesslady. Og så kan de jo passende fjerne fokus lidt fra mavedellen 😉

Og apropos barsels-fedt. Der nægter at slippe. Er der mon nogen af jer, der kan anbefale en god og oplagt fitness aktivitet, som jeg og baby kan gå i infight med, så jeg kan få smidt de sidste dumme kilo?

Yoga? God gammeldaws gymnastik? Løb med vognen? Svømning? Reformer? Hvad skal man give sig i kast med? Jeg trænger virkelig til at blive støvet af!

img_1759

Jeans og t-shirt: Asos // Blazer: Zara // støvler: Miu Miu

***

13 kommentarer

  • Julie

    APA har virkelig gode hold for både dig og baby 😊

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Guldlog

      Ja, altså der gik jeg også med storesøster for 5 år siden. Jeg synes bare ikke helt det ser ud til at passe med vores rytme og ønsker denne gang.

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Marie

    Mor-baby-træning i fitnessdk i Gentoftegade fredag formiddag. Effektivt og godt, men med plads til at amme osv, hvis det skal til. Og så kan man jo tanke op på Emmerys længere ned i gaden, hvis det bliver for meget af det gode.

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Guldlog

      Hmn, det lyder da meget interessant. Hvad er det for noget fitness?

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Malene

    Jeg blev ret vild med yoga efter min 2. fødsel – og babyholdene var okay. Senere kan man jo bare gå selv, hvis det skal være hårdere… Løb med baby er jeg også fan af – også for at få lidt tid til at gå her i slutningen af barslen, men er glad for jeg trænede kerne og bækkenbund lidt op inden jeg gik i gang…

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Guldlog

      Ja, jeg har nemlig også overvejet det, men jeg har faktisk aldrig prøvet det, så er lidt på bar bund, om det overhovedet er noget. Og hvad laver baby så imens??

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Hvad med at tjekke http://www.fitmomcph.dk/ – hun har sådan nogle 5-ugers efterfødsels bootcamps hvor baby er velkommen også?

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Guldlog

      Hmn, det kendte jeg slet ikke, det vil jeg da lige prøve at tjekke ud! 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Det ligger lige ved siden ag hvor jeg bor. Jeg har også overvejet Fitmomcph nemlig,

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • … og så elsker jeg virkelig de sko. Cykler derud i dag og ser om jeg også kan finde et scoop (eller to…!) Vi ses i aften, skønne du

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Pernille S

    Jeg kan varmt anbefale efterfødselsyoga hos Maria Allingham på Suomisvej, FrB. Der er plads til både dig og baby, og du kan amme, skifte ble og hvad der ellers er behov for. Baby kan også være med i træningen, hvis han er vågen. Der er fokus på bækkenbund og slaskede mavemuskler, og jeg har været vild med at gå der efter begge mine fødsler.

    http://allinyoga.dk/efterfoedselsyoga-og-leg-med-din-baby/

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Næste indlæg

10 TING DU IKKE KAN UNDVÆRE TIL BABY